سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

ما جی اس یکی از مجموعه های سایت گرین اسکین می باشد. هد ما حفظ داده های شما عزیزان می باشد.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی مای جی اس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت مای جی اس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، کارت ویزیت هوشمند ، فاکتور ساز، ویدئوهای رسانه تصویری مای جی اس و سایر خدمات ارائه شده توسط مای جی اس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مای جی اس است.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مای جی اس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورت تغییر در قوانین در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.
 

تعریف کاربر

کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، اقدام به ثبت نام نمایید و از خدمات مای جی اس استفاده نماید.
همچنین از آنجا مایی جی اس وبسایت خدمات هومشند سازی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی می تواند از خدمات مای جی اس استفاده نماید.
 

رسانه ها

تمامی عکس ها، فیلم ها و فایل ها به صورت اختصاصی طراحی شده و تمامی حقوق مادی و معنوی برای مای جی اس محفوظ است.

 

دیدگاه

دیدگاه شما عزیزان بعد از تایید تیم پاسخ داده خواهد شد و به نمایش در خواهد آمد. جهت تایید به موارد زیر توجه کنید.

  1. کامنت فارسی باشد و از کیبورد فارسی استفاده شود.
  2. نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف سیستم ها باشد و بر اساس علم و تجربه استفاده شخصی باشد.
  3. قسمت نظرات برای گزارش مشکل نیست می توانید در پنل کاربری خود از بخش تیکت ها اقدام نمایید.
  4. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا در بخش پشتیبانی و تیکت مطرح کنید.
  5. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  6. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  7. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
  8. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های کالاهای جنسی تایید نخواهند شد.

 

اطلاعات شخصی شما

تمامی اطلاعات شما نزد مای جی اس محفوظ بوده، اطلاعات شامل دیتاهای تمامی بخش های سایت و خدمات می باشد. در صورتی که می خواهید محتوا شما در گوگل نمایش داده نشود تیک آن را در پنل تنظیمات کارت ویزیت NFC فعال نمایید.

 

حفظ حریم شخصی

اطلاعات شما شامل فایل ، عکس ، فیلم و فایل های pdf به صورت دائمی در سایت مای جی اس نگهداری می شود و در صورت تایید شما از سیستم حذف خواهد شد.

اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
مای جی اس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مای جی اس، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مای جی اس، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مای جی اس جزئی از اموال مای جی اس محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مای جی اس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مای جی اس محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط مای جی اس و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار مای جی اس است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

 

پشتیبانی

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است اما تمامی خدمات آنلاین مای جی اس به کاربران خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان فراهم شده.